Bildräkt

Hellu!
Som ni säkert vet så är jag på hundklubben med min extra "lillmatte" Jasmine på måndagar och lär mig att inte springa till matte eftersom det är Jasmine som har godiset
och jag kutar genom en läskig tunnel och hoppar över hinder och springer runt pinnar!
Ps. Tala inte om för nån att man vinner en hel del på att se söt ut hihihi..
Jag är väldigt duktig iaf så jag blir nästan proppmätt på allt gott jag får .
Jag längtar redan till nästa måndag för då får jag får träffa Jasmine
Som ni vet så är jag lite frusen av mig så jag har fått en fin bil dräkt med spets och en regnkappa!
Det finns nya foton på mig och Jasmine!

Nosbuffar från Chess the ragger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0