Dating

Jag har varit i Flen och hälsat på Ozzy!
han tror att han är tuff men jag är tuffast, Jag brottade ner honom med en halvmiss!
Men han är väldigt söt och jag tror han åker mycket bil för han är väldigt krullig
Ska se till att dom köper en ferrari av mig istället!
Fårstår inte varför matte och Cina snackade om att "klippa" till honom för vad jag vet så var han oskyldig! Människor är bra konstiga
Sen så var vi och tittade på en ny soffa åt mig och katterna (fast matte påstår att det är hennes *fniss*).
Nu ska jag gå och knuffa ner en katt ifrån soffan, glöm inte att kika på fotona på mig och Ozzy som Cina fotade på oss


Puss på nosen / Chess the ragger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0