Raggarbilar!

Tjohoooo!

Idag är det 1:a Maj och vi ska åka på raggarträff!
Jag har tagit på mig min Bikerceps och blir alldeles krullig i pälsen på att vänta på att matte ska vakna
Och det värsta är att jag har tappat bort mina solglasögon!
Jag ska ragga upp en ragger som har en rosa raggarbil(måste ju matcha med cepsen).
Sen ska vi åka nercabbat fort som ett spjut så mina öron flyger i vinden det ska bli såååå härligt....ja helt... underbart helt enkelt
Matte säger att bilarna heter Amerikanare men hon är nog lite vimsig i kolan för sist jag och mina polare catsen kollade så bode vi i Brannywood!
Nej nu ska jag och polarna hoppa i mattes säng tills hon vaknar!!

Hälsningar Cockerragger "Chess the ragger"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0