Tjaba!

Idag har jag äntligen lagt ut lite nya foton på min familj!
för dig som är näsvis kan jag bara säga att hundar faktiskt är smartare än du tror!
Appropå näsa så har min käre Teddy flyttat till stan och han kom upp en dag till mitt place och skulle hälsa på så matte sa åt mig att nu kommer han!!
JIPPIEEEE!! .. jag använde min näsa hemskt ordentligt!!
Satte den i vädret och sprang för allt vad jag kunde och vipps så hittade jag två katter istället ^^.
FATTAR inte, Hur kunde detta hända jag är ju en hund?! Eller?
Jaja jag hitta han till slut men då kom åskan så han brydde sig inte om mig ett dugg och han ville bara åka hem i mattes bil så det fick han.
Men han hade Jasmine med sig fast hon var lite läskig för hon hade hjul på fötterna ^^.(varför då, kan man undra).
Men sen fick jag hälsa på hemma hos Teddy och det var himla kul för där finns det massor med gosedjur och barn som man kan springa efter
Eller iof. dom sprang efter mig och skrek nått om favortgosedjur ^^.
Ps.Säg inte till nån att jag hittade Nathalies hink med studsbollar.. hihihi...


See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0