Hårdträning!

Tjenare!
Imorgon bär det av till Oklahoma igen (eller Oxelösund som matte säger,INGEN aning varför??!)
Vi ska med Jasmine till hundklubben och hoppa över hinder, HAHA vi får väl se vem som hoppar!
Det är iaf jättekul att gå dit och så får jag ju visa upp min nya kappa som sitter som "smäck".
Jag ska säga åt matte att skaffa gummistövlar åt mig också så jag slipper bli så himla kletig om tassarna!
Jag har hårdtränat hela veckan med lite frivolter,dubbelskruvade nerbrottningar av diverse svaga jyckar och en och annan nospuff (Vet ej om det räknas med "knuff av liten katt" ifrån soffan men kul är det) och så har jag ätit massor av GLASS med BILSMAK såklart! (fast säg inget till matte då får hon tokfnatt).

Seees hörs Heeeeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0