I Oxelösund utan regnkappa!

Hellu!
(För er som inte tror på att en hund kan skriva sånt här kan titta bort!)
Nu har jag varit och hälsat på alla människorna och Teddy i Oxelösund igen!
Jag försökte lära Teddy att vara tyst,Det var bara att ställa sig upp på baktassarna med en stadig tass bakom nacken på honom och sen ge honom ett par snabba jabbar över gapet med den andra!
Och en gång var jag,Teddy,Andreas och hans kompis Fredrik på nått som heter skolgården och då kom regnet HERREGUD tänkte jag,REGNKAPPAN! Så jag sprang hem som ett skållat troll för att hämta den!
Och en annan dag så åkte vi till Jogersö med Teddys bil och där fanns vatten och ni kommer inte tro det men Teddy hoppade i (UTAN regnkappa och gummistövlar) Han kan inte vara klok nånstans! Jag tänkte att Rädda sig den som kan så jag kutade som ett skållat troll tillbaka till bilen men Jasmine kom efter och tog mig tillbaka mot vattnet men jag gick inte nära!

Blöta pussar från Chess The Ragger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0