Oxelösund dag2

Gissa vad jag hittade när jag fick komma in i sovrummet igår kväll!?
En stor människa som jag bara blev sååå kär i vid första ögonkastet han heter Andreas och Jag har sovit på hans mage hela natten
Och i morse öppnade den lilla människan sin dörr så när jag hoppat lite i hennes säng (för att vara säker på att hon var vaken)så dödade jag Nalle puh! Sen sprang jag in och väckte dom stora människorna så dom fick se vad duktig jag hade varit!
Jasmine människan säger att jag har snott hennes nya kudde och en didle men det är säkert Teddy! Jag har ju sovit hela natten^^.
Sen så har vi åkt bil och varit ute i snön på Femöre vi skulle till vattnet men jag tror dom ljög för jag hittade inget!

Nu är jag trött och tänker sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0