Tjenare!

Nu har jag varit i Flen hos min polare men det ska jag prata mer om senare!
Vi for dit i 160 blås och jag blir så TRÖTT! det går för SAKTA med mattes bil. grrrr jag blir alldeles krullig i pälsen när jag tänker på det!
Som ni vet så säljer jag bilar  och saknar fortfarande den rosa turbon (men jag tror det var hos Arne eller nått den sist sågs..).
Men dom går ju för SAKTA så jag har kollat runt lite och var lite avis på Teddy som har en Subaru men jag slog nästan i pannan när jag hoppade ut för den är för hög! Dessutom är den blå säger matte och det är inte bra för jag tror hon sa att det går saktare om den är blå Så den går FET bort!
Så till sist kom jag på det! Jag ska sälja FERRARI!!!
Dom är låga, superdunder snabba ( Brukar sitta med huvudet utanför fönstret så mina kinder och öron flyger i vinden)och TUFFARE än Teddys!
Jag har många olika färger i garaget just nu så kom och köp innan dom tar slut och det är brottom för jag ska dra till hawaii så jag slipper klampa omkring i vattenpölarna som håller på att inta mitt gräs!

Vi hörs puss och hej leverpastej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0